lauantai 19. syyskuuta 2015

Miltä näytän tänä päivänä

Mä oon aika hyvin saanut painoni pysymään samassa jo jonkun aikaa! Tekemällä oikeita valintoja aterioiden suhteen. Jättämällä ylimääräisten syömisen pois ja turhan isojen annoksien kokoamisen. 


Miltä näytän tänä päivänä?  




Vanha kunnon Rukka <3



Kiristettävää on aina. Nyt kun on ruokailut kunnossa, täytyisi panostaa liikuntaan. Tuntuu vaan ettei siihen riitä aika (hyvätekosyy) :D toki päivittäiseen liikuntaani kuuluu koiran kanssa ulkoilu päivittäin ja fyysinen työskentely maito-osastolla. Mutta siinä onkin syy miksi paino pysyy about samassa kokoajan kun en liiku ylimääräistä. Siihen täytyy nyt panostaa enemmän. :)

Mikä teitä motivoi lähtemään salille? 

Mua ainakin motivoi tottakai se hyvä olo joka tulee aina salin jälkeen, mutta kun se hyvä olo ei ole ihan päällimmäisenä päässä niin se tuntuu unohtuvan. Täytyy vähän virkistää muistia. Ja tietenkin ihanat sali ja ulkoiluvaatteet motivoi liikkumaan. 
Katsokaa mitä kävin vähä sovittelemassa jaa ehkä vähä törsäämässä :D 


Helly Hansenin ihanan pirteä takki <3



Mä kävin jo kesällä sovittaan tätä, mut en raaskinut ostaa :D

Tällaiset saa muhun ainakin liikettä, tuntuu kivalta pitää värikkäitä vaatteita :) 

Ei mulla tältä erään mitään muuta :) 


<3: lla Minka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3