keskiviikko 23. syyskuuta 2015

Terveellinen ruokavalio?

Lämpimät ateriat ovat koko päivän ruokavaliosta tärkeimpiä jaksamisen kannalta. Mä alotin sillo muutama vuos sitten sen Jutan superdieetin ja tutustuin kunnolla terveelliseen ateriarytmiin. Mä en oikee ikinä oo syöny kahta lämmintä ateriaa päivässä, joten sen opettelelimen oli vähä haasvataa. Mutta sitten kun sitä oli jo jonkun aikaa tehnyt niin kroppa alko vaatimaan sitä. Hassua, miten alkuun tuntu että viis ateriaa oli kamalan vaikea ahtaa sisään ja nyt sitten kroppa janoo ruokaa. :D joku mulle töissäkin nauro, että aina ko istun tauolla niin syön! 

Edellinen teksti nyt vaikutti siltä, että olisin tässä nyt vuodet vetäny terveellisesti. Se ei todellakaan pidä paikkaansa. Olen kyllä vuodet tiennyt terveellisestä, mutta en noudattanut sitä. Mulla oli vielä kesän alussa aivan kamala kierre mässyttelyyn. Mä käytännössä ELIN välipaloilla, enkä terveellisillä sellaisilla. Mulla oli kamala croissanttiaddikti. Söin päivittäin monta..... Huolestuttavaa. Ei siitä ihan hirveen kauaa ole, kun ystäväni kanssa keksittiin mahtava idea; Kuvataan KAIKKI mitä syödään. Aloin syömään sen viis kertaa päivässä ja puhdasta ravintoa. :) 

Tässä muutama kuva lämpimistä annokista.



Kanaa ja salaattia.

Kanaa ja liilaa kukkakaali.

Maksalaatikkoa ja salaattia.

Kasvispihvejä ja salaattia.

Jauhelihapihviä, salaattia ja riisiä.

Lohta ja lämpimiä kasviksia.


Jauhelihaa ja pinaattimaissia. NAM.

Kanasalaattia parsalla.


Suurin osa kuvista on töissä kuvattuja, eväiden teko oli  mulle yhessä vaiheessa tosi vaikeeta. En jaksanut edes yrittää. Mietin vaan että on halpaa vetää sitä ****** croissanttia ja kahvia. Onneksi pääsin siitä yli ja sain annokseni näyttämään tältä :)

Olo on tosi hyvä ja mieli virkee. Tuntuu myös hyvältä ko tietää että syö hyvin.  

Miltä näyttää? Oliko joku näistä teidän lemppareita?
Kommentoikaa teidän mieleisiä annoksia :)

<3:lla Minka

1 kommentti:

  1. Paljon raejuustoa :) Sun pitää haastaa mua tekemään erilaisia terveellisiä ruokia. Yritän ottaa itteeni niskasta kii ja kokkailla enemmän kotona ^^

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi <3